Job 15 van 18


Report this listing

Solliciteren



HR projectmanager – 50%


Functie

Als HR projectmanager ben je verantwoordelijk voor de uitwerking van het functiehandboek (met functieprofielen) voor de doelgroep ‘onderwijzend personeel’ (lectoren, onderzoekers,…). Met een externe partner aan je zijde, ga je aan de slag en werk je een inhoudelijk kader uit. Je detecteert de noden die er leven binnen de hogeschool en je ontwikkelt een eindproduct dat hierop is afgestemd en futureproof is. Je hebt een visie en weet deze te vertalen naar een concreet projectplan. Je zorgt dat het kernteam op één lijn zit en hebt een goed beeld van de projectstatus. Je brengt relevante stakeholders in kaart en je houdt hen op de hoogte gedurende dit proces.

Het betrekken en bevragen van personeelsgroepen zal een belangrijke fase zijn in dit project: je organiseert workshops om de nodige info tot bij jou te krijgen en je vindt het fijn om die te begeleiden. Je kan een veelheid aan informatie goed structureren. Een kritische observatie, grondige analyse, formuleren van deelprojecten en het behalen van deadlines maken deel uit van je hoofdtaak. De integratie van het functiehandboek binnen de hogeschool (interne processen op elkaar afstemmen) is de eindmeet van dit project.

Verder sta je in voor een goed verloop en de optimalisatie en vertaling hiervan naar de departementen en School of Arts (SofA’s). Je komt terecht in een dynamisch HR-team in volle groei en meer specifiek bij de collega’s die instaan voor HR projecten, werving en selectie, leren en ontwikkelen en de HR Business Partners.

Jouw profiel

• Je bent in het bezit van een masterdiploma (of gelijkwaardig door ervaring) en koppelt daaraan minimum 2 à 3 jaar ervaring in HR projecten.

• Indien je ervaring hebt met het opmaken van functieprofielen, is dat uiteraard een grote troef!
• Je hebt ervaring of affiniteit met de doelgroep onderwijs.
• Je hanteert een participatieve stijl en werkt resultaatgericht.
• Als projectmanager weet je mensen te overtuigen en heb je zeer goede (schriftelijke) communicatieve vaardigheden, die je weet aan te passen naargelang de doelgroep. Je werkt vlot met diverse communicatiekanalen zodat onze verschillende stakeholders optimaal worden bereikt.
• Je houdt van analyses, werkt nauwkeurig en hebt ervaring met het opstellen en verwerken van grote hoeveelheid data/info en rapportage.
• Je bent goed georganiseerd, je stroomlijnt administratieve en beheersmatige processen.
• Je beschikt over uitstekende ICT-vaardigheden. Je kan vlot overweg met alle courante MS Office-toepassingen, en je leert ook snel werken met nieuwe platformen.
• Je bent een teamplayer en werkt bijzonder service- en oplossingsgericht.
• Je staat open voor vernieuwing en weet daar draagvlak voor te creëren.

Aanbod

Onze troeven
• een loon in functie van je kennis en ervaring
• een mooi aantal vakantiedagen
• flexibele werktijden en de mogelijkheid om 2 dagen per week van thuis te werken
• gratis hospitalisatieverzekering (vanaf 70% tewerkstelling)
• volledige terugbetaling van je woon-werkverkeer met het openbaar vervoer of
• een fietsvergoeding van 0,231 euro/km
• een laptop (vanaf 50% tewerkstelling) en een internetvergoeding van 20 euro per maand
• een werkplek midden in de bruisende metropool Antwerpen.

Salaris
Je ontvangt een loon in functie van je kwalificaties en ervaring binnen de loonrange salarisschaal 6.1 (barema 585 - A11), salarisschaal 6.2 (barema 586 - A12) van de AP Hogeschool. Je vindt de barema's terug via volgende link: https://onderwijs.vlaanderen.be/nl/salarisschalen-administratief-en-technisch-personeel-hogescholen

Er kan een geldelijke anciënniteitsbijslag worden toegekend conform het reglement toekenning geldelijke anciënniteitsbijslag van maximum 10 jaar op grond van de beoordeling van nuttige beroepservaring.

Je krijgt een aanstelling in een statutair tijdelijk vacant ambt voor 50% ten vroegste vanaf 21-05-2024 tot en met 31-12-2025.

Solliciteren